wardrobe problem

nak siap kan rumah is super costly. sis is sad. haha. tk tau laa camane nk setel kan urusan umah. but tak per percaya dan yakin jer in shaa Allah boleh. huhu. sila berjimat cermat untuk benda tak perlu yee. tabah ! sekarang isu aku satu jer. bilik almari tu. memang kalo ikot hati ah tangguh jer laa beli almari tu. pepandai laa nnt letak dalam kotak jer. tapi karang aku jugak yang stress. haha tak sangka mmg boleh meroyan ye bila pikir hal rumah ni. aku ni tambah laa lagi stress dia bila ada urusan kedai pulak lagi. nak…